Levertijden en Verzendkosten
Eerst even dit: Als ik je pakketje verstuur krijg je altijd een bevesting met een track en trace code. Helaas wil het nog wel eens voorkomen dat mijn mails niet aankomen of in de spambox belanden. Pakketten die verstuurd worden naar een DHL ServicePunt, blijven maar een week liggen en worden na die week weer teruggestuurd. Sommigen krijgen dus van DHL geen email dat ze hun pakket af kunnen halen. Als mijn mail dan ook nog eens in de spambox zit, weten klanten helemaal niet meer waar hun pakketje gebleven is. Ik wil jullie dus vragen om je email adres goed te controleren en info@puzzlefun.nl toe te staan als veilige email.
Liever DHL of PostNL? Vanaf nu heb je de mogelijk je favoriete bezorgdienst te selecteren.
Daartussen kun je nog kiezen voor thuis bezorgen of laten bezorgen bij een Pakket Punt.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen per 01 - 01 - 2024:
Nederland:
DHL:
Pakket thuis bezorgen: €5,00
DHL ServicePoint: €4,00
PostNL:
Envelop: €3,00
Pakket thuis bezorgen: €5,50
PostNL Punt: €5,00
Puzzelbord thuisbezorgen: €11,00
Puzzelbord bezorgen bij PostNL Punt: €10,50
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-
Belgie:
Envelop: €4,65
Pakket tot 2 kg: €10,- (Via PostNL)
Pakket tot 23 kg: €12,50 (Via PostNL)
Houten Puzzelbord: €17,50 (Via GLS)
Gratis voor bestellingen vanaf €120,-
Verzendkosten zijn niet leuk. Voor jou is het niet leuk om te betalen en voor mij is het niet leuk om te moeten vragen. Daarom neem ik een deel van de verzendkosten voor eigen rekening zodat die kosten zo laag mogelijk blijven.
Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, verzend ik dezelfde dag. Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mocht ik om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan breng ik jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
In principe ben ik, nadat jouw pakketje verzonden is, niet meer verantwoordelijk voor de fouten die DHL/PostNL maakt. Mocht jouw pakketje kwijt raken, of beschadigd raken, is dat niet mijn schuld. Je mag me altijd mailen in zo `n situatie en dan kan ik gaan kijken wat ik kan doen, maar ik kan niet garanderen dat jouw pakketje alsnog gevonden of vergoed wordt.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL/PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.